Unesco - Comissió per la pau i la solidaritat

DENIP 2013

El proper dimecres dia 30 es celebra el DENIP (Dia Escolar de la No Violència i la PAU)

Els alumnes de l'ESO tenen preparat un acte a la Sala Polivalent del centre amb música, vídeos i exposicions informatives de la feina feta al voltant d'organitzacions que estan treballant pel "Control d'armes" i d'altres organitzacions que treballen per la millora de les condicions de pau i el dret a l'educació dels infants.

4t ESO : 8:30-9:25h
3r ESO:  9:25-10:20h
1r ESO: 10:20-11:15h
2n ESO: 11:45-12:40h

Pel que fa als ensenyaments post-obligatoris (Cicles Formatius i Batxillerat) hi ha previstes dues xerrades sobre el control de les armes a les 14.30h a càrrec del Sr. Jaume Pera (INS Santa Coloma de Farners) i el Sr. Xavier Alcalde (Institut Català Internacional per la Pau)a l'Auditori de Sta. Coloma de Farners.