Escoles Verdes

COMITÈ MEDIAMBIENTAL A L’ESCOLA CASTELL DE FARNERS

Alumnes del comitè mediambiental van anar aquest dimecres a fer una xerrada als alumnes de 4t de l’Escola Castell de Farners.

L’alumnat de Castell estava fent un projecte sobre els primats i els alumnes del Comitè mediambiental de l'Institut els van explicar la recollida de mòbils per a fer-los arribar a la fundació Mona (https://fundacionmona.org/ca/) i així ajudar-los a finançar el seu treball en la recuperació de primats.

Van fer una xerrada explicant-los els problemes de l’extracció del Coltan i la importància del reciclatge dels components dels telèfons mòbils i les tabletes electròniques. Els nens i nenes de l’escola van estar molt atents i tothom van estar molt content. Van decidir fer una recollida i ens els van venir a portar tornant-nos així la visita i fent que la quantitat de material recollit aquesta setmana a l’Institut sigui més gran encara. Moltes gràcies.

Ens ha agradat molt l’experiència i esperem repetir ben aviat.

Comitè mediambiental