Escoles Verdes

Confint 2019: "Salvem el nostre planeta"

El dijous passat dia 9 de maig, quatre alumnes van participar a la Conferència internacions “Salvem el nostre planeta” (Confint 2019) en representació del comitè mediambiental del nostre institut. La jornada va començar amb una fira de intercanvi d’experiències en la que les nostres representant van exposar el treball realitzat en l’estudi del increment de l’erosió de la muntanya de Farners. També van poder observar els diferents projectes presentats per 24 institut d’arreu de Catalunya. Posteriorment van fer un taller en quatre grups diferents on es van treballar els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). A la tarda, cadascuna va treballar en un taller de difusió dels objectius, concretament tallers de il·lustració, creació d’un rap, “memes” i una dansa. Va ser un dia intens, en el desprès de llevar-nos molt d’hora per agafar un tren cap a Barcelona i retornar molt tard, la sensació era de satisfacció per una feina ben feta. Al final de la jornada es va realitzar una votació per tal d’escollir els delegats que representaran Catalunya a la final estatal l’any vinent, esperem que alguna de les nostres companyes sigui seleccionada. Sens dubte, les quatre van fer molt bon paper i en serien mereixedores.