Escoles Verdes

Dia del medi ambient 2016

Un curs més hem gaudit de la Jornada del medi ambient!

Som escola verda des de fa 10 anys  i des de llavors la comunitat educativa  treballa per  ser més sostenible. Volem prendre consciència de la necessitat de ser compromesos amb el nostre entorn. Hi posem tots els esforços i  ens sabem satisfets si acaben  en  petits gestos.

Entre d'altres el DIA DEL MEDI AMBIENT.  El divendres 18 de març a partir de les 10.15  els alumnes d'ESO han participat d’activitats i tallers que els acostaran al nostre entorn, als bons hàbits, hàbits saludables, a la mateixa natura, a capturar petites meravelles de l'entorn natural, a ser testimonis de la manca de civisme, del que ens pot oferir la riera, els boscos,  passejar per un espai lliure de vehicles de motor...... i de molt més!

Aprofitem per agrair la tasca de tots aquelles persones que ho fan possible i molt especialment al Comitè mediambiental del centre, alumnes que durant tot el curs han treballat incansablement per ser escola verda i que ara ens donen de manera desinteressada la seva col·laboració  per desenvolupar les activitats de la jornada del medi ambient.

Esperem que aquesta ocasió serveixi per prendre consciència del nostre entorn i de la necessitat de preservar-lo

LLISTAT DE TOTS ELS TALLERS

FOTOGRAFIES DELS TALLERS

- 1 ESO: Taller de fotografia

- 1 ESO: Taller de bicicleta

- 1 ESO: Taller de construcció d'instruments

- 2 ESO: Taller de fabricació de caixes nius per la mallerenga carbonera (inconfusible per la "corbata" negra, més marcada en els mascles, sobre el color groc del pit).

- 3 ESO: Itinerari Vinyoli

- 3 ESO: Neteja de la riera