Escoles Verdes

Jornada MEDI AMBIENT

El dia 27 de Març, vam celebrar la jornada del medi ambient amb tots els alumnes d’ESO de l’institut, com a cloenda del segon trimestre i abans de marxar de vacances de Setmana Santa. Va ser un dia diferent, divertit, entretingut i que ens va ajudar a educar la sostenibilitat i el respecte al medi ambient. Vam convidar als alumnes a esmorzar fruita del temps i de proximitat, banyada amb xocolata desfeta. I tothom s’han va llepar el dits!! Seguidament tothom va dirigir-se cap al taller on l’havien assignat. Vam tenir bon dia, els que feien el taller a l’aire lliure van quedar ben assolellats. Gràcies al treball del Comitè Mediambiental, la col•laboració de tota la comunitat educativa i dels col•laboradors que venen de fora vam viure una jornada molt enriquidora i sense entrebancs. Us enllacem un recull de fotos perquè us pugueu fer una idea de com vam viure aquell dia !!