Escoles Verdes

LLIURAMENT DE MÒBILS VELLS FONDACIÓ MONA_ COMITÈ MEDIAMBIENTAL

El passat dimarts 27 de setembre, les alumnes del comitè mediambiental, vam anar a fer una visita a la Fundació Mona per entregar tots aquells dispositius mòbils, que durant la recollida de l’any passat vam recaptar.

La Fundació Mona és una associació que treballa pel benestar físic i emocional dels primats rescatats al seu centre. Un dels projectes es basa a fer una recollida de mòbils, ja que per produir-ne fa falta un material escàs, el coltan, que es troba a la República Democràtica del Congo i  extreure’l causa impactes socialment perillosos, com és el deteriorament de l’ecosistema, explotació infantil i danys a animals d'aquella zona en perill d’extinció, com en són els primats.

Recolzant aquesta causa, des del comitè d’escoles verdes de l’institut ens vam implicar en la seva visibilitat. Vam fer una recollida de dispositius mòbils per tot Santa Coloma i Vilobí.

Volíem agrair a totes aquelles persones que vau col·laborar en aquesta bona causa.