Escoles Verdes

Premi a la trajectòria _ escoles verdes

El Departament de Territori i Sostenibilitat ha resolt premiar al nostre centre amb el Premi Escoles Verdes en reconeixement a la categoria de trajectòria de millora
continuada en el procés d'ambientalització integral del centre.

Avui dijous 10 de desembre a les 12 del matí s’ha fet l’acte de lliurament de premis que podeu veure al canal de youtube del departament:

https://www.youtube.com/watch?v=H0sv7yefff4&feature=youtu.be    (min 34,25)

Estem molt contents i volem compartir-ho amb tots vosaltres. El premi a la trajectòria és pel treball continuat des de que ens van donar la placa d’Escoles Verdes per tant volem tenir un record i agraïment a tota la gent,alguns d’ells ja jubilats, que han donat suport al projecte i participat i col·laborat d’alguna manera: alumnes,  professors, personal d'administració i serveis, AFINS, famílies, Ajuntament, entitats de conservació del territori... . El premi és de tots i per a tots.

En un any tant complicat com aquest ens agrada poder donar alguna bona notícia!!

Escoles verdes