Escoles Verdes

Trobada de comitès mediambientals de la Selva

Trobada de comitès mediambientals de la Selva.

L'institut Vescomtat de Cabrera acull la trobada de comitès mediambientals per compartir experiències i accions que desenvolupen en els seus instituts.

El dimarts 9 de novembre s'ha organitzat una Trobada de Comitès Ambientals d'alumnes dels nou instituts que són Escola Verda de la comarca de La Selva, entre ells el nostre institut Santa Coloma de Farners.

Hi han participat 89 alumnes i 17 docents. El punt de trobada ha estat l'institut Vescomtat de Cabrera d'Hostalric. Els alumnes han presentat actuacions que fan com Escola Verda als respectius instituts, han visitat l'institut amfitrió acompanyats pel Comitè Ambiental de l'Ins Vescomtat de Cabrera i han visitat  la bassa que s'ha construït assessorats per la Societat Catalana d'Herpetologia. Ha estat una jornada molt enriquidora que ha permès el retrobament presencial després de 2 anys  de contacte virtual.