Unesco - Comissió per la pau i la solidaritat

LIVING PEACE 2015

Benvolguts i benvolgudes,
Com potser molts de vosaltres ja sabeu des del curs 2013-2014 el nostre Institut de Santa Coloma de Farners estem participant en el Projecte "LIVING PEACE" "Vivim la Pau" per Egipte enviant totes les activitats per la Pau que hem fet durant l'any per la Pau: DENIP, pósters per la Pau, gravacions musicals com "l'Himne de l'Alegria" i "Imagine de John Lennon", Manifest per la Pau, cartes a la Malala, totes les activitats solidàries per Palacagüina...

En aquest Projecte hi ha participat més de 100 països de tot el món, amb més de 100.000 alumnes, de moltíssimes escoles del món  entre elles també nosaltres!!!.

Us adjunto també les "respostes d'agraïment" de CARLOS PALMA, iniciador del Projecte "LIVING PEACE" [DOCUMENT], cada vegada que li hem enviat les activitats que nosaltres hem fet per la PAU i que vàrem enviar al "Fórum mundial dels Joves per la Pau" que va tenir lloc a EL CAIRE (EGIPTE)  el 4,5 i 6 de maig de 2015.

CARLOS PALMA és Premi  de la Pau Luxemburg 2014 i 2015 i Ambaixador de la Pau a Egipte.

Us adjunto el vídeo-resum en que sortim també nosaltres en les primeres imatges.

LIVING PEACE  in Spain and Portugal : http://youtu.be/GsNgkDg6DIA

Al mateix temps us adjunto la informació sobre el nomenament per part del "Cercle Universal d'Ambaixadors de Pau a Suïssa" [DOCUMENT] com a "Joves Ambaixadores de Pau" [DOCUMENT] a quatre alumnes nostres per haver participat en aquest Projecte. Aquests alumnes són:

ANNA MARIA CANALETA SERVÓS de 1r D d'ES0
PAULA TORRES ALBÓ de 1r E d'ESO
LAURA CASADEVALL i POU de 3r D
NAIARA CHORRERO TORRADO de 3r D

Us adjunto les fotos del moment del lliurament dels Diplomes.

Així amb totes aquestes activitats per la Pau que hem fet entre tots podem dir de "Santa Coloma al món"!!!!!!!!.

Molt agraïda per tot!!!!!!!!!
Ben cordialment!!!!
Pilar Margall