JORNADA DE PORTES OBERTES 2014

Horari:  10 a 13.30h
Visita a les instal·lacions, informació sobre l'oferta d'estudis   i mostra de treballs i activitats dels alumnes.
"...i la natura em crida"  Poesia i Santa Coloma lligats per Joan Vinyoli. Mostra treballs sobre la poesia de Joan Vinyoli feta pels alumnes d'ESO.

Notícies destacades

SANT JORDI
23 d'abril  Sant Jordi Seguim solidaris i col·laborem amb una rosa x Palacagüina. Beques d'estudi pel l'Instituto Rodolfo Castillo de Palacagüina

JORNADA DE PORTES OBERTES 2014
Aquest proper dissabte 26 d'abril celebrem la Jornada de Portes Obertes de l'Institut de Santa Coloma de Farners.  Horari:  10 a 13.30h Visita a les instal·lacions, informació sobre...

SETMANA SANTA - CENTRE TANCAT
Tancat per vacances Recordem que del 12 al 22 d'abril, el nostre centre estarà tancat per vacances escolars de setmana santa.

Veure fotografies Últimes fotografies (37 fotos)
VELO BICI 2014

Joan Vinyoli